bakuden merhaba...

yaklasik 4 yildan beri yasamakta oldugum baku den merhaba... bir zamanlarin yogun, bakimli, cocuksuz kariyer hatunundan simdilerin basortulu;ev hanimi ve 2.5 yasinda bir kiz cocugu annesinin maceralarini okumak isterseniz burdayim... degisen ne mi: yasam tarzim... ne beynim ne ruhum ne hayallerim ne umutlarim degisti ...

19 Ağustos 2011 Cuma

cicilerim :))

azonce markafoniden yine cok cici bisiler aldim.. hemen sizinle paylasmak istiyorum umarim sizde begenirsiniz.. tabi bunlarla ilgili ne renk esarp takmam gerek vs konularinda kombin onerilerinizi bekliyorum..



bunu krem yada kot bir etekle kombin edebilirim diye dusundum uzerinede turkuaz bir basortu...



bunuda cok sevdim ama ne renk basortu uyar bilemedim,.. icime petrol yada siyah badi ile altina asagidaki pantolonla gayet ii durur dusuncesindeyim



buda nezamadir aklimda olan siyah pantolon modeli... umarim hayal ettigim gibi olurlar.. ama eylul ortasi elimde olacak maalesef. olsun hayali bile yeterli simdili :))

Hiç yorum yok: